דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקרן לעסקים קטנים במגזר השירותים 

מאת    [ 26/08/2015 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 2854 פעמים ]

קרן סיוע לעסקים מצהירה שהיא פועלת במטרה לסייע לעסקים ממגזרים שונים, ומגזר השירותים אינו שונה מהשאר. עוד יש לציין שאפילו על פי הנתונים של הקרן, חלק גדול מההלוואות המוענקות דרך הקרן לעסקים קטנים הן למעשה הלוואות לעסקים ממגזר השירותים.

גם עסקים שמעניקים שירותים זקוקים לגייס הלוואות עסקיות. אולי זה לא הדעה הרווחת, מכיוון שרוב העסקים המעניקים שירותים הם עסקים שלא זקוקים להשקעה ראשונית גבוהה ויש להם שיעורי רווחיות גבוהים, אך כמו כל עסק קטן, גם אותם עסקים זקוקים מדי פעם לגייס הלוואה לעסק, אז אם הלוואה לעסק, מומלץ הלוואה בערבות המדינה.

קבלת הלוואה מהקרן להקמת עסק במגזר השירותים

יזמים אשר רוצים להקים עסק בתחום השירותים, בין אם רוצים לפתוח עסק עצמאי למתן שירותים מקצועיים או אם רוצים לפתוח עסק מורכב יותר בתחום השירותים כמו מסעדה, זקוקים לכסף ראשוני עבור מימון העלויות הראשוניות. עלויות ראשוניות ליזמים בתחום המגזרים לרוב הנו רכישה של ציוד מקצועי, כמו למשל כלי עבודה לאינסטלטור, או השקעה פיזית, כמו שיפוצים במשרד. ליזמים שאין הון עצמי מלא למימון עלויות ההקמה, יכולים לפנות לקרן סיוע לעסקים ולגייס מימון בערבות המדינה. המימון עצמו מאוד נוח ומאפשר להקים את העסק מבלי לשלם עלויות גבוהות של מימון.

גיוס של הון חוזר בערבות מדינה למימון תנאי שוטף

אם קיימת בעיה שמשותפת לכל העסקים הקטנים היא כמובן בעיית השוטף. כאשר עסק מעניק ללקוחות שלו תנאי שוטף, זה אומר שהוא חייב לממן את העלויות שלו לפני שהוא מקבל את ההכנסות. לכן, עסקים צריכים לגייס הלוואות בכדי לממן את הפערים הללו. רוב העסקים ממגזר השירותים משתמשים בפתרונות בנקאיים בריבית גבוהה (מסגרת אשראי, הלוואות גישור וניכיונות שיקים). החלופה הטובה ביותר לכך היא לגייס הלוואה בערבות מדינה למימון פער תזרימי. מקבלים את המימון הנדרש לשמירה על יתרות תזרים חיוביות וחוסכים עלויות מימון שנים קדימה.

מימון השקעה לעסק במגזר השירותים

כאשר מדברים על השקעה, זה ברור שכל עסק זקוק מתישהו להשקיע כסף מחדש בעסק לחידוש או שדרוג מחדש. הבעיה היא אצל עסקים רבים שאין להם את הכסף לממן את סכום גבוה של השקעה בבת אחת, הקבלן או הספק לא יפרסו את תשלום ההשקעה שנים קדימה אלא יאשרו לכל היותר פריסה של חצי שנה קדימה. אז הפתרון היחידי שנשאר לאותם עסקים זה גיוס הלוואה. אז אם מגייסים הלוואה למימון השקעה בעסק, מומלץ שזה יהיה הלוואה בערבות המדינה. הלוואה מהקרן היא הלוואה ארוכת טווח שמאפשרת להחזיר את ההוצאה על ההשקעה לאורך זמן רב והריבית נמוכה כך שעלות ההשקעה בפועל לא תהיה גבוהה כד כדי כך. 

עסקים הפועלים במגזר השירותים חייבים לברר את הזכאות שלהם לקבלת מימון בערבות המדינה להוצאות גדולות. המימון שמוענק מהקרן לעסקים קטנים הוא נוח ומתאים לעסקים במגזר השירותים. פנו עוד היום לחברת ייעוץ עסקי שתסייע לכם בתהליך הגשה.

ערן רגב - כלכלן ראשי מוסמך במימון (MBA)
מנועי צמיחה פתרונות מימון ופיתוח עסקי
www.government-loans.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב